მთავარი იდეა იყო ბრენდის ფილოსოფიის სივრცის მეშვეობით გადმოცემა. ის მინიმალიზმზე, სუფთა სილუეტებსა და შავი ფერის დომინირებაზეა დაფუძნებული. შოურუმის ინტერიერი კომპანიის ვიზუალური კოდის გაგრძელებად იყო ჩაფიქრებული, მისი ხასიათის შენარჩუნებით და საკუთარი გამორჩეული იდენტობის შექმნით.
ფუნქციონალურობასა და ექსპრესიულობას შორის ბალანსის ძიებისას, ჩვენ უარი ვთქვით პერიმეტრის კედლის კლასიკურ განლაგებაზე და შევქმენით ცენტრალური კომპოზიცია - თაღი - რომელიც სივრცის მიზიდულობის ღერძის ფუნქციას ასრულებს. ის ქმნის რეალობის გადალახვის დახვეწილ ილუზიას: სარკეებში არეკლილი თაღი შლის საზღვრებს და მირაჟის ეფექტს ქმნის.
პროექტში ყველაფერი რიტმს და კონტრასტს ემორჩილება - შავი და თეთრი, მქრქალი და ამრეკლავი, მყარი და გამჭვირვალე. აქსესუარების ყუთები ზუსტი თანმიმდევრობით არის ორგანიზებული, ერთდროულად ფუნქციური ვიტრინებისა და ხელოვნების ობიექტების ფუნქციას ასრულებს. მასალები - მინა, ლითონი და ტექსტილი - ასახავს ბრენდის ფილოსოფიას, ხაზს უსვამს მის თავშეკავებულ ესთეტიკას და დეტალებისადმი ყურადღებას.
გააზიარეთ პროექტი, რომელიც მოგეწონათ!
იხილე ჩვენი ნამუშევრები და ჩვენი სპეციალისტების მიერ შესრულებული პროექტები
არ იცით საიდან დაიწყოთ? გაიარეთ ჩვენი ვიქტორინა - ეს დაგვეხმარება უკეთ გავიგოთ თქვენი სურვილები და შემოგთავაზოთ საუკეთესო გამოსავალი.